Epay.info - szybka instrukcja jak zbierać Bitcoiny i co zrobić by zostały dodane do Twojego konta

Skoro już macie konto na ePay.info i poświęciliście czas na jego założenie ;) teraz czas zarobić minimum do wypłaty :)
Powiem szczerze - że gdy pierwszy raz tu weszłam - trochę się zgubiłam. I w końcu koleżanka mnie poratowała i wytłumaczyła gdzie klikać by zaliczyło mi moją pracę.
Gotowi - to zaczynamy.
Po pierwsze logujemy się do programu. Czyli najpierw podajemy e-mail, a potem po zatwierdzeniu hasło :)
Gdy już się zalogowaliśmy klikamy na Faucet List z lewej strony a potem Bitcoin Faucets. Heh dzisiaj literki bardziej krzywe mi wychodzą. Wybaczcie :) Chwilę wcześniej browar został zaliczony ;)


W tym momencie ukazuje nam się cała lista stronek - które płacą za zapoznanie się z ich ofertą


Czego dowiecie się z tej strony?
  • Faucets name - nazwa kranika - tłumaczyć nie trzeba :)
  • Timer - Czas co ile minut możecie kliknąć ponownie w tą stronkę i otrzymać kolejną porcję bitcoinów. Najczęściej od 10 - 60 minut.
  • Rewards - nagroda za Twój poświęcony czas i konkretnie ile możesz zarobić. Poszczególne kraniki maja bardzo różnie ustalone minimum i maksimum Bitcoinów które możesz zgarnąć. Ja się jednak sugeruję wartością środkową. I jak mam mało czasu - klikam tylko w te które pozwalają zarobić minimum 100 Satosi. Jak więcej mam czasu - potrafię się skusić i na te pozwalające mniej zarobić
  • Refferal - Twój zarobek z polecenia programu innej osobie
  • Age - wiek strony
  • Users votes - głosy użytkowników - miernik czy faktycznie zarobimy klikając w daną stronkę
Ok. Jak już znacie najważniejsze pojęcia czas zacząć zarabiać. Jest kilka sposobów na odebranie i naliczenie zarobionych w sieci bitcoinów. Tutaj postaram się pokazać Wam wszystkie jakie znalazłam na chwilę pisania tego artykułu. Już Wam pisałam że sama się na tym wyłożyłam :D
Stąd ta krótka instrukcja :)

Koło fortuny

Są strony na których natkniecie sie na KOŁO FORTUNY. Po kliknięciu na taką stronkę zobaczycie następujący widok



Żeby uruchomić koło i dowiedzieć się jaką nagrodę otrzymasz musisz kliknąć w ten zielony przycisk z napisem SPIN. Czasami są to słowa CLAIM, NEXT albo kolor przycisku jest inny. Mimo różnicy w szczegółach zasada pozostaje ciągle taka sama.
Po kliknięciu Koło fortuny rusza i po chwili pokazuje nam ile BITCOINÓW udało nam się zdobyć. Wtedy po raz kolejny klikamy w przycisk - tym razem na przycisku mam napis NEXT.
Po naciśnięciu przycisku pojawia się potwierdzenie że nie jestem robotem
1. We wskazanym miejscu wpisuję wskazane słowa 
2. Zatwierdzam.

Jeśli słów nie możecie przeczytać zawsze można odświeżyć i pokaże się inny zestaw. Bardzo często POLSKI
Jeśli wszystko wykonacie dobrze pojawi sie ostatnia stronka\


Jest informacja że zarobiłam 100 satoshi oraz widać za ile czasu mogę ponownie kliknąć na tą stronkę


Zwykłe potwierdzenie - bez udziwnień ;)


Takich jest najwięcej. Na tych stronach miedzy banerami szukamy przycisku między banerami. Po kliknięciu znowu potwierdzamy że żyjemy, oddychamy i nie jesteśmy robotem. Wypełniamy prawidłowo ramkę odpowiednimi słowami, zaznaczamy co jest witryną sklepową czy wodospadem. A potem po raz kolejny szukamy takiego przycisku jak zaznaczony i zatwierdzamy.

 zdrapki

Czasami po potwierdzeniu nie wyskakuje sprawdzenie botowe - tylko zdrapka. Wtedy musimy ją po prostu zdrapać i odkryć naszą nagrodę



I w ten właśnie sposób zarabiamy swoje pierwsze BITCOINY. Wypłata jest raz na tydzień. Ja już swoją pierwszą dostałam. Po jednym dniu - więc nie polecam Wam w ciemno. Akurat tak wypadło od momentu kiedy się zapisałam

W razie pytań - po prostu piszcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz