Claimbtc.com- - recenzja - płacący średniak

Jeśli miałabym wczoraj napisać kilka słów o tym programie - byłyby to achy i ochy.
Jednak dzisiaj - po małych zmianach - i to wcale nie kosmetycznych już taka pełna optymizmu dla programu nie jestem.

 Claim BTC

Dlaczego?
Dzisiaj obciął stawki jakie oferuje za klikanie na stronie nawet lepiej niż o połowę. Jeszcze wczoraj jedno kliknięcie - (dozwolona częstość raz na 20 minut) warte było nawet do 200 santoshi. Dzisiaj warte jest ledwie połowę.
Być może to znak że czas się wycofywać z programu. A być może urealnienie zarobków w programie. Ostatecznie jeśli chodzi o mnie i moją koleżankę - pierwszą wypłatę wyciągnęłyśmy po kilku godzinach od zapisania się. A to dzięki dodatkowym opcjom płatnym - polegającym na zapisywaniu się do innych programów. Z reguły są to kopalnie. Ponieważ na tym polu osobiście nie zamierzam działać - z premedytacją zgarniałam dodatkowe santoshi zapisując się gdzie popadnie. Mam specjalny e-mail na takie cele i spam mi nie straszny
Efekt - wypłata po kilku godzinach od zapisania.

Zbyt piękne by mogło się długo utrzymać :)
Ogólnie program mi się podoba :) Nie aż tak jak Epay.info. Ale jakby nie spojrzeć swoje plusy ma.


  • Po pierwsze niski próg wypłaty 20000 santoshi
  • Dodatkowe opcje płatne - typu zapisanie się do innego programu
  • bonus za lojalność - logując się dzień w dzień zyskujesz 3% każdego dnia - w ten sposób można dotrzeć do 100 %. Ja na razie jestem na 23%
  • bonusy w postaci miksturek. Mogą zwiększyć liczbę uzbieranych santoshi - ale uwaga - mogą tez zmniejszyć. Jakie było moje zdziwienie gdy po uruchomieniu miksturki moja minimalna liczba santoshi spadła z 30 do 3 :)
  • za poleconego 25%
  • płaci
  • systematycznie się logując jesteście w stanie uzbierać 1500-2000 santoshi dziennie. A przy większych bonusach lojalnościowych jeszcze więcej. Więc decyzje zostawiam Wam czy warto zainteresować sie programem. Ja póki co klikam



Link do INFO ze zdjęcia potwierdzającego wypłatę w Claim BTC


Więc jeśli macie chwilę czasu i ochotę na poklikanie


 Claim BTC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz