Czy klikanie w reklamy się opłaca?

Mam słomiany zapał :)
No sorrryy :)
Nie potrafię oddać się na 100% zajęciu - które po kilku godzinach - odrywania się od swoich zajęć i wypełniania tych sprawdzań czy jestem robotem - nawet w tydzień da mi zeta :)
No jasne - może powiecie efekt skali - im więcej programów tym więcej złotówek :)
Seeriioo?

Może dla Was - ja po szybkim zapoznaniem się z tematem - stwierdzam - szkoda czasu :)
Szkoda mojego czasu. Fakt jest to proste i nie wymaga wielkiej strategii i myślenia.
Jednak mimo wszystko - sprawdziłam i uważam że są bardziej dochodowe sposoby na zarabianie w Internecie.
Zresztą w moim przypadku to spadek prawie na samo dno :D
Zarabiałam w internecie znacznie więcej. I kilka groszy mnie nie rusza.
Jeśli Wam się wydaje że warto - to jeszcze jeden argument przeciw.
Nie wiem ile macie lat i jakie podejście do życia.
Ale właśnie Twoim kluczowym  zasobem - który wyciekaCi dzień w dzień jest Twoje życie.
Twoje życie jest przeliczalne na czas.
Przy dobrych wiatrach na tej Ziemii spędzisz powiedzmy że 80 - 90 lat. Załóżmy również że do końca będziesz sprawny i fizycznie i umysłowo.
Te lata przekładają się na dni, a one na godziny , minuty i tak dalej.
Założmy że z tych 90 lat - 70 jesteś w stanie zarabiać (bardzo optymistyczne założenie - wiem)
Czyli masz czas na zarabianie w postaci 25,5 tysiąca dni
Jeśłi w tydzień zarobisz złotówkę - to robiąc to samo do końca swoich dni - poświęcając sporo czasu i nie zwiększając dochodów zarobisz powiedzmy 3700 zł.
Jedna średnia krajowa za 70 lat pracy.
Dalej jesteś zainteresowany klikaniem :)
Oczywiście moje założenia były takie - że nic nie robisz poza klikaniem.
A ostatecznie możesz robić coś więcej. Możesz budować strukturę.
Możesz wykupywać reklamy - zachwalać innym jak wiele zarobiłeś w ten sposób
Dzielić się swoimi wynikami :)

Pewnie w którymś momencie ktoś wejdzie w ten program - trochę poklika - i stwierdzi - sory gregory - to nie dla mnie.

Ale ogólnie - jak mi nie wierzysz - zrób to co ja. Daj sobie miesiąc poklikaj, poprzeliczaj i ostatecznie pewnie dojdziesz do takich samych wniosków jak ja.
Nie warto i szkoda czasu :)
I ogólny mój wniosek jest taki że klikanie we wszelkiego rodzaju e-maile to nie jest praca dla siebie. To jest bycie marnie opłacanym pracownikiem dla kogoś. Może gdybym była Chińczykiem - byłabym zachwycona. Jednak żyję w Polsce i już taki "zarobek" milionera ze mnie nie zrobi. Nawet na chleb nie zarobię

Dlatego - to nie może być Twoje główne źródło pieniędzy. Co najwyżej - to może być Twój sposób na zebranie brakującej gotówki na start w innych programach. Które oferują więcej kasy - ale wymagają wkładu własnego. Więc jeśli nie masz gotówki - to może być sposób na Twój wkład własny.

Dlatego moje klikanie ograniczę do e-pay.info. Solidny program - płaci i trochę więcej niż grosze. Można klikać kilka reklam i oglądać na raz - co wcale nie jest tak częste i oczywiste jak wydawać by się mogło.
Co do mnie zaś moje zainteresowania przenoszą się na revShare. Trzeba wyłożyć swoje pieniądze - ale zysk znacznie większy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz