Darmowe Bitcoiny - programy, które zapłaciły mi we wrześniu 2016r

Czas na pierwsze podsumowanie i pokazanie - że można samemu wyklinać minimum do wypłaty :) Ważne aby wiedziało się gdzie to zrobić :) I ważne aby nie przerażać się tym że najlepiej płacące strony są z reguły anglojęzyczne.
W każdym razie statystyki wyglądają tak.
Do płatnego oglądania reklam postanowiłam powrócić po latach przerwy ok. 20 września tego roku.
I przez 10 dni - klikania w między czasie - pracując i wykonując mnóstwo innych zadań na komputerze, a na klikanie poświęcając mniej czasu niż na przeglądanie Facebooka dziennie otrzymałam 5 wypłat z 2 programów.
Jeden z nich zakwalifikowałam do klasy średniej. Drugi to moje premium :)
Które to programy?


  1. Epay.info - o którym w kilku miejscach już pisałam na tym blogu. Wystarczy przejrzeć poprzednie wpisy. Dzięki nim bez problemu poradzicie sobie z zapisem i klikaniem tak - by naliczało Wam Santoshiki;) Przypominam że aby na tą stronkę wejść trzeba odpalić przeglądarkę FireFox
  2. Drugi program to mój średniak Claimbtc.com. W związku z większą wartością bitcoina - drastycznie obniżył stawki. Jednak z tego co zdąrzyłam się zorientować nie tylko on. Klikam bo mimo wszystko dość szybko się nalicza, dochodzi bonus dzienny, i inne miksturki które sprawiają że dziennie jestem w stanie wyklikać 1500 - 2000 santoshi. Jak znajdę lepsze - albo stwierdze że jednak nie warto - odpuszczę :)
A teraz dowody wypłat





Nie są to jakieś kosmiczne czy zabójcze kwoty. Jednak szczerze jeszcze się za specjalnie do tego nie przykładam - testuję co warto a co niekoniecznie
Po drugie - póki co działam sama.
Jednak jeśli tak jak ja widzicie tu potencjał - zapraszam do dołączenia do zabawy :0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz