Moje kryteria jeśli chodzi o wybór kraników Bitcoin w których aktywnie uczestniczę

Hej :)
Jest już kilka recenzji programów na tym blogu. Jedne oceniam lepiej - inne gorzej.
Jednak uważam - że warto abyście poznali moją skalę jeśli chodzi o wystawiane oceny. Oczywiście każdy może mieć własną i zupełnie rożną od mojej. Jednak jeśli chodzi o mnie - abym uznała że program jest dobry - musi spełniać kilka warunków:

Oto One




  1. Płaci - zanim trafi na moją listę którą promuję wiem że zapłacił mi lub widziałam potwierdzenia przelewów bitcoinów na inne konta. I miało to miejsce max 7 dni temu
  2. Klikam - i nie wyskakuje mi tysiąc rożnych reklam i tysiąc różnych dodatkowych stron - które muszę pozamykać, przez które tracę czas i przez które strona według mnie jest zdyskwalifikowana od razu. Taką mam zasadę :)
  3. Prosty system potwierdzenia że jestem człowiekiem. Jakaś recaptcha, wpisanie słów, bez ściem i 15 prób na odgadnięcie co to może być i ostatecznie odejście z pustymi rękoma
  4. minimum po kliknięciu - ok 100 santoschi. Czasami są to kwoty losowe - raz można wylosować więcej raz mniej - jednak średnio przeciętnie żeby z kliku uzbierało się 100 santoschi
  5. kliknięcie minimum raz na godzinę. Jeśli ta 100 ma mi wpaść raz na dobę - to dzięki wielkie. Znam lepsze programy - które mi wypłacą więcej za poświęcony czas
  6. Minimum do wypłaty sama - nie poświęcając na to 48 godzin na dobę uzbieram w ciągu 3 - 5 dni. Ideał - za jednym podejściem  Dlatego tak lubię epay.info. Nie mam ochoty tracić czasu na programy gdzie minimum sama będę zbierać w miesiąc albo dłużej
  7. Wypłata najlepiej raz w tygodniu. I w każdym tygodniu mam uzbierane to minimum. Bez przesiadywania godzinami przy kompie i poświęcania na to całego dnia. Te minimum mam uzbierać klikając raz na jakiś czas - albo powiedzmy poświęcając pół godzinki programowi dziennie
I to chyba wszystkie moje kryteria. Jeśli są spełnione bez wyjątków - uznaję że program jest dobry. Jeśli gdzieś odstaje - dla mnie jest średniakiem.

A jeśli robi numery z punktu 2 i 3 - dla mnie od razu jest zdyskwalifikowany. Łosi niech szukają gdzie indziej.
A jakie Wy macie kryteria? Dodajecie coś jeszcze, a może na pewne rzeczy zupełnie nie zwracacie uwagi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz